FANDOM

Bloom urodziła się 10 grudnia, a jej magicznym znakiem jest Smok. Jest czarodziejką o najpotężniejszej mocy Płomieniu Smoka, jest również księżniczką planety Domino. Rodzicami Bloom są królowa Marion i król Oritel.
Pobrane (5)
Dziewczyna, gdy była jeszcze malutka, została uratowana przez swoją starszą siostrę Daphne, która była nimfą jeziora Roccaluce. Podczas, gdy Trzy Prastare Wiedźmy chciały odebrać jej moc Smoczego Płomienia, Daphne przeniosła ją na Ziemię i ukryła w bezpiecznym miejscu. Na Ziemi zaadoptowali ją Vanessa oraz Mike. To bardzo rozważna i mądra dziewczyna, zawsze zrobi krok do przodu bez chwili wahania. Bloom ma rude włosy sięgające jej do bioder, niebieskie oczy i jasną karnację. Jej chłopakiem jest książę
Sky , a bliźniaczą wróżką Lockette . Bloom poznajemy jako pierwszą, na początku ma 16 lat. W odcinku Niespotykane Zdarzenie (seria pierwsza) uratowała Stellę przed złymi mocami, tym samym odkrywając, że posiada magiczne zdolności. Jej przybrani rodzice niechętnie zgodzili się na jej przeniesienie do szkoły magii Alfea, ale jednak zaakceptowali decyzję córki. Swoją pierwszą transformację zdobyła przypadkiem, podczas walki z Trix. Później miała wielkie problemy, żeby ją powtórzyć. W końcu jednak nauczyła się w pełni kontrolować swoje magiczne siły. W filmie pełnometrażowym "Klub Winx: Tajemnica Zaginionego Królestwa" czarodziejka wraz z przyjaciółmi udaje się na Obsydian, gdzie toczy bitwę z Trzema Prastarymi Wiedźmami i Mandragorą. Bloom z pomocą przyjaciół udaje się odnaleźć biologicznych rodziców Oritela i Marion, i przywrócić życie na jej planecie Domino. Dopiero wtedy tak naprawdę budzi w sobie prawdziwe moce Enchantix i zostaje Wróżką Strażniczką swojego świata. Po tym wydarzeniu dostaje misję, którą musi wypełnić na Ziemi (seria 4) i zdobywa moc Believix . Ma wówczas 18 lat.
Bloom-flyrix-winx-club-4ever-13691611-479-550 (1)

GaleriaEdytuj

PrzemianyEdytuj

c.d.n... a może ktoś zrobi ?