FANDOM

Diaspro-rówieśniczka Bloom , księżniczka nieznanej widzom planety żyjącej w ścisłym pokoju z Heraklionem. Z tego powodu dziewczyna od wielu lat była przeznaczona Sky’owi – księciu wspomnianej krainy. Mieli wziąć oni ślub i razem władać nad wymiarami. Przez dłuższy czas Diaspro zamieszkiwała Heraklion. Cały czas znajdowała się w pobliżu Sky’a, do czasu gdy rozpoczynał się rok szkolny i Sky wyruszał w podróż do znajdującej się w Magix Czerwonej Fontanny, szkoły dla specjalistów. W pierwszym sezonie serialu księżniczka przybywa do Magix, by kibicować swemu narzeczonemu z trybun w czasie wielkich, szkolnych pokazów. Wówczas dochodzi do spotkania z Bloom , księżniczką Domino i obecną dziewczyną Sky’a – której nic o Diaspro chłopak nie powiedział. Bloom bierze księżniczkę za czarownicę i stacza z nią pojedynek. Diaspro przegrywa, wyjawia jednak na jaw wiele tajemnic, między innymi to, że prawdziwy książę Sky ukrywa się pod postacią giermka Brandona . Sky musi dokonać miłosnego wyboru. Stawia na Bloom. Rozgniewana Diaspro odchodzi, nie przestaje jednak myśleć o Sky’u. W czasie, gdy wymiar Magix zostaje pogrążony w mroku przez wiedźmy Trix, Diaspro i jej ludzie przybywają, by uratować księcia. Ten nadal jednak nie odwzajemnia uczucia dziewczyny. Nie przekonuje się do niej również w sezonie drugim. Można się w nim dowiedzieć, iż Diaspro została uprowadzona przez złych ninja. Na szczęście Bloom i magikom udaje się ją odbić. W trzeciej serii serialu Diaspro pojawia się na moment na Heraklionie – zjawia się na tamtejszym balu. Jest wtedy w bliskiej współpracy z czarnoksiężnikiem Valtorem. Czarodziejka podaje Sky'owi środek miłosny. Ponownie zostaje jego narzeczoną i przejmuje rządy na planecie. Bloom udaje się jednak zdjąć czar z księcia, przez co plany Diaspro wychodzą na jaw. Według komiksów z serii "Winx Club", po wszystkich tych wydarzeniach Diaspro opuściła planetę i cały magiczny wymiar. Nie wiadomo, co robiła w tym czasie, po paru miesiącach jednakże powraca, z zamiarem zostania dobrą i sprawiedliwą królową. Aby tak się stało, musi mieć dostęp do biblioteki Alfei. Dochodzi do spotkania między Diaspro, a Bloom . Tym razem wszystko przebiega inaczej – dziewczyna zostaje zaakceptowana przez grupę Winx. Zostaje jednak poddana złowrogiemu zaklęciu, przez który zaczyna chorować. Przez cały czas odwiedza ją Sky, wzbudzając przy tym zazdrość Bloom . Obie czarodziejki wyjaśniają sobie jednak wszystko. Gdy Sky wpada w tarapaty, obie wyruszają mu na pomoc. Przy okazji pozbywają się choroby Diaspro, która okazała się być wynikiem czaru Trix. Razem dziewczyny ratują księcia z opresji (przed olbrzymimi pająkami).