FANDOM

Flora jest czarodziejką natury – włada nad całą zieloną roślinnością. Urodziła się 15 stycznia, a jej magicznym
Images (14)
znakiem jest Driada. Pochodzi z planety pełnej roślinności i wodospadów zwanej Linphea. Posiada młodszą siostrę Miele. Niewiele wiadomo na temat jej pochodzenia czy rodziny. Flora to skromna, cicha, nieśmiała dziewczyna o wielkim sercu – jest wrażliwa i romantyczna. Uwielbia się uczyć i jest jedną z najlepszych uczennic w Alfea. Kocha wszelkiego rodzaju przyrodę, także zwierzęta. Z racji tego iż jest bardzo rozsądną, oczytaną i pokojowo nastawioną postacią, bardzo często łagodzi wszelkie spory w grupie czarodziejek. Gotowa jest zrobić wszystko by uratować swoje przyjaciółki. Przygarnęła wiedźmę Mirthę, tuż po tym jak została zamieniona w dynię. Bardzo długo i cierpliwie szukała dla niej lekarstwa. Flora jest bardzo dobra w przyrządzaniu wszelkiego rodzaju mikstur i zna wiele zaklęć, które nie raz uratowały Winx z opresji. Przez swoją nieśmiałość nie ma odwagi rozmawiać z mężczyznami, dlatego też romantyczne listy wysyłane przez równie cichego Helia zrobiły na niej ogromne wrażenie i pomogły połączyć się tej dwójce. Jej bliźniaczą wróżką jest Chatta, a zwierzątkiem kotek Coco.
Winx club 5 season flora sirenix by fantazyme-d5tt29q

GaleriaEdytuj