FANDOM

Layla urodziła się 15 czerwca, jej magicznym znakiem jest Chimera. Po raz pierwszy pojawia się dopiero w drugiej serii. Jest córką Teredora i Niobe – władców świata Andros, przez co jest księżniczką. Rodzice zaaranżowali dla niej małżeństwo z mężczyzną, którego nigdy wcześniej nie widziała. Czarodziejka nie była tym zachwycona, ale jak okazało się, że tym tajemniczym chłopakiem jest Nabu – zafascynowana jego urokiem – od razu się zakochała. Layla jest bardzo wysportowana, zdolna, dumna i zdecydowana. Jest najodważniejsza ze wszystkich Winx i zawsze pierwsza leci na ratunek, jednak boi się samotności i ciemności. W wolnym czasie lubi ponieść się muzyce i zatopić w tańcu. Jako jedna z niewielu osób w magicznym wszechświecie wie gdzie znajduje się Wioska Wróżek i często razem z rodziną pomaga wróżkom Pixie. Jej bliźniaczą wróżką jest Piff, a zwierzątkiem króliczek Milly. Layla jest czarodziejką wody i wykorzystuje ją w postaci morfixu – jej magia polega kontrolowaniu różowej cieczy, która potrafi przybierać różne kształty, poniekąd panuje także nad wodą.

GaleriaEdytuj